
Branded content
Onze creators spelen dagdagelijks in op de trends om uw merk door middel van een creatieve aanpak via foto, video, vlogs of podcasts onder de aandacht te brengen op een authentieke manier.
Samen gaan we op zoek naar leuke insteken voor uw merk om steeds een stap voor te blijven op uw concurrenten. Durven kiezen voor verandering en vernieuwing, het is een bewust pad dat we bewandelen.

Promotie, media & communicatie
We hebben een in-house communicatieteam dat op aanvraag zal werken aan de uitrol van een geïntegreerde promotiecampagne. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om via ons in-house bureau Sporthouse Group te bouwen aan digitale strategieën via boeiende content voor onze partners. We starten een emotionele band met uw community, gebaseerd op een data-gedreven aanpak. We stimuleren uw online aanwezigheid met inspirerende content voor uw volgers en zorgen voor gepersonaliseerde verhalen die uw brand awareness boosten.
Als organisator zijn wij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van een effectief communicatie- en mediaplan. De logo’s van de partner worden opgenomen in het gehele communicatie- en mediaplan.
- Maximale publiciteit voor partner
- Focus op brand awareness
- Gepersonaliseerde content creatie
- Integratie van sociale media
- Website Flanders Classics
- Eigen website en socialmediakanaal per wedstrijd
- Extra online coverage met highlights
- Social media coverage
- Gepersonaliseerde partnercontent

In de wielersport fietst het vrouwenwielrennen sinds enkele jaren stap voor stap het gat met de mannelijke collega’s dicht, maar de eindmeet is nog niet in zicht. Campagnes zoals deze #EqualPainDay onderstrepen het belang van de blijvende aandacht voor equal pay en gestructureerde plannen om het gat tussen mannen en vrouwen finaal te dichten. Gelijke inspanningen verdienen nu eenmaal gelijke verdienmodellen.
Klaar om samen met ons het tempo aan te geven? Aarzel niet ons te contacteren via onderstaande knop en ontdek al onze zakelijke mogelijkheden om een duurzaam partnership op te zetten. Deelt uw bedrijf onze visie en kernwaarden en wenst u graag meer informatie te krijgen over samenwerkingsmogelijkheden. We maken graag tijd voor een verkennend gesprek en bedanken u alvast voor uw interesse in Flanders Classics of één van onze evenementen.
