Proximus recycle actie tijdens Omloop het Nieuwsblad

Proximus recycle actie tijdens Omloop het Nieuwsblad

Road  23/02/2023

Dit weekend gaat het wielervoorjaar van start met op zaterdag Omloop het Nieuwsblad. Zet samen met Proximus je groenste beentje voor. Aan de Proximusstand zal je zaterdag je oude gsm kunnen inruilen voor een reward.

Heb je thuis nog één of meerdere (max. 5) oude gsm-toestellen liggen? Breng ze mee naar de start in ’t Kuipke en lever ze in aan de Proximusstand. Proximus zorgt er niet alleen voor dat je toestel gerecycleerd wordt, maar heeft ook rewards in petto! Deze reward kan een Bevers & Bevers bon zijn ter waarde van 5 euro of een kortingscode voor deelname aan één van de Proximus Cycling Challenge of Continental Classics Tour ritten. De waarde van de reward hangt af van het aantal toestellen dat je inruilt. Per persoon kunnen max. 5 toestellen ingeruild worden.

Wat moet je doen?

  1. Breng zaterdag tijdens de Omloop je oude gsm-toestellen mee.
  2. Ga naar de stand van Proximus.
  3. Lever je 1 toestel in, dan ontvang je een cashless card ter waarde van 5 euro te gebruiken in ’t Kuipke aan de Bevers & Bevers stand.
  4. Lever je meer dan 1 toestel in, dan ontvang je een kortingscode voor deelname aan één van de Proximus Cycling Challenge of Continental Classics Tour ritten dit voorjaar.

De waarde van de kortingscodes is afhankelijk van het aantal toestellen dat je inruilt. Voor 2 toestellen krijg je een code ter waarde van 10 euro, voor 3 toestellen ter waarde van 15 euro en voor 4 toestellen ter waarde van 20 euro.

Eerste editie Gent-Wevelgem Jeugddag op 21 april 2024
Lees meer | Eerste editie Gent-Wevelgem Jeugddag op 21 april 2024
Koersgek: 20 jaar Centrum Ronde van Vlaanderen
Lees meer | Koersgek: 20 jaar Centrum Ronde van Vlaanderen
Organisatie Amstel Gold Race komt in handen van Flanders Classics
Lees meer | Organisatie Amstel Gold Race komt in handen van Flanders Classics
Flanders Classics en KPMG lanceren Equal Pain Day campagne
Lees meer | Flanders Classics en KPMG lanceren Equal Pain Day campagne