Brand activation

Vergroot de betrokkenheid met uw doelpubliek onder de vorm van een partnership en creëer een memorabele merkervaring die nog lang meegaat in de hoofden van onze fans. Aan de hand van creatieve activiteiten, product sampling, branded content zoals winacties of bijvoorbeeld een stand in de partnerzone ontstaat een impactvolle merkbeleving.

The Digital Goodiebag

The Digital Goodiebag is een gloednieuwe manier om goodies te claimen tijdens wedstrijden. In zo’n goodiebag vind je drie verschillende soorten prijzen, aangeboden door de wedstrijdpartners: online codes of aanbiedingen, goodies die je kan afhalen op een bepaalde locatie, of loterijen waaraan je via de goodiebag kan deelnemen.

Door het digitaliseren van de goodiebag verhogen we de fan engagement met partners en grijpen we de kans om meer kwaliteitsvolle goodies aan te bieden aan de fans.

FLCS Business

Klaar om samen met ons het tempo aan te geven? Aarzel niet ons te contacteren via onderstaande knop en ontdek al onze zakelijke mogelijkheden om een duurzaam partnership op te zetten. Deelt uw bedrijf onze visie en kernwaarden en wenst u graag meer informatie te krijgen over samenwerkingsmogelijkheden. We maken graag tijd voor een verkennend gesprek en bedanken u alvast voor uw interesse in Flanders Classics of één van onze evenementen.

FLCS Business